mdz wrote:Pirmie 3 kandidāti pilnībā izsvītro ceturto(s) B6 un B7 ir viens un tas pats auto ar vienu bundžu, bet dažām niansēm elektronikā virsbūvē un ar pretīga materiāla salonu. Tev viņu nevajag.
šitam plusiņš.
E46 arī domājams, ka nevajag. e90 gan vēl varētu, bet manuālis + 330 būs noteikti piederējis kādam, kam patīk vilkt līdz redlainam.
IMHO Meriņš foršākais, bet manuāli vai varēs atrast... un dzinēji arī nav tie spēcīgākie, tbh. Racionālākais tomēr būtu Volgo. Par spīti tam, ka viņa eksistenci uz ceļa nemaz nevar pamanīt(ieplūst burzmā).
Nu kā var tā murgot?! Sēdēt bez darba Cēsīs un murgot šitādu sūdu? Kas tie par uzskatiem? Kāpēc ir tas, ka tikai jaunieši brauc ar bendzinmotoriem un manuāļiem un automatiski smērē pinpa līmi matos?
Tu tagad esi uzsēdies uz mersedesiem un mēģini cilvēkam uzspiest savu taisnību. Pēc mēneša tas tāpat būs mondeo, ahujenākā tačka ever!
mdz wrote:Pirmie 3 kandidāti pilnībā izsvītro ceturto(s) B6 un B7 ir viens un tas pats auto ar vienu bundžu, bet dažām niansēm elektronikā virsbūvē un ar pretīga materiāla salonu. Tev viņu nevajag.
šitam plusiņš.
E46 arī domājams, ka nevajag. e90 gan vēl varētu, bet manuālis + 330 būs noteikti piederējis kādam, kam patīk vilkt līdz redlainam.
IMHO Meriņš foršākais, bet manuāli vai varēs atrast... un dzinēji arī nav tie spēcīgākie, tbh. Racionālākais tomēr būtu Volgo. Par spīti tam, ka viņa eksistenci uz ceļa nemaz nevar pamanīt(ieplūst burzmā).
Nu kā var tā murgot?! Sēdēt bez darba Cēsīs un murgot šitādu sūdu? Kas tie par uzskatiem? Kāpēc ir tas, ka tikai jaunieši brauc ar bendzinmotoriem un manuāļiem un automatiski smērē pinpa līmi matos?
Tu tagad esi uzsēdies uz mersedesiem un mēģini cilvēkam uzspiest savu taisnību. Pēc mēneša tas tāpat būs mondeo, ahujenākā tačka ever!
Ne gluži. Zinu vairākus e90 īpašniekus vnk. Varbūt fāterlandē kāds opis nopircis 330i, tad vēl tā.
P.s. - nekur neemsu nekādu taisnību uzspiedis. Tad visi te savas taisnības spiež un beigās - nafig tad tāds topiks vajadzīgs?
E90 cik dzirdēts, ka ir problēmas ar elektroniku tieši, un vel čomam nesen nobruka pasažiera puses durvju slēdzenes kautkāds bloks, respektīvi neslēdzās tās durvis ciet, bet 1 čpms, - tas jau arī nav rādītājs. Par E90 laikam lm's mācēs pastāstīt, viņš nobrāķēja to auto nesen.
Ch. wrote:
Nebija gadījumā kkāda klizma ar sajūgu, kurš mainās tikai komplektā ar spararatu vai kaut kā tā? Un kāda viņam hadene, normāli tur LV ceļus?
Nekas tāds nav dzirdēts. Dīzeļiem manuāliem esot jāmaina tie divmasu spararati, bet par benzīnu nekas tāds nav dzirdēts.
Hadene ir diezgan līdzīga s80. Ja liek kvalitatīvas detaļas, tad labai jābūt. Protams, kvalitatīvās detaļas maksās vairāk.
Par to sajūgu, domāju, ka 850 T5 vajadzētu būt tā pat. Un tam ir jāmaina sajūga komplekts, spararata paliek.
FrameInBody - bundža vairāk vai mazāk pārvēršas savērptā bulciņā. Ja nu vienīgi pēc laikam 1995. gada palika bik labāk. Saprātīgākais motors noteikti ir 4.0 ar gāzi - čuguna klucis kas iztur pat vārīšanos. Ja par ergonomiku - šis ir vienā plauktā ar Y60 patrolu liekams, tikai mazāks un ar štruntīgu dīzeli. Lai gan ar patroliem cilvēki apkārt pasaule brauc un nesūdzas. 260 uz lāgām jau ir cits stāsts. Budžeta variants būs Opel Monterey/Mitsubishi Pajero drīzāk, ja nevajag stingro tiltu priekšā obligāti. Abi komfortabli, uz šosejas turās ok un ar izturību viss kārtībā, tikai nu pūst protams, ja nesargā.
Kas ir ar Omegām pēc facelifta? Laikam sanāk virs 2000.gada. Konkrēti 2.2 benciina dzinējs, ir kaut kādas tipiskās kaites, slimības etc. Rūsē? Cik sarežģīta/dārga/ilgmūžīga hadene? Karoc interesē viss info
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
2.2 ir tas pats ekoteč motors, neizdevušies motori. 600ml uz 1000km eļļa esot itkā norma. Rūsē, aizmugures durvis un arkas - tipiskā kaite. Aizmugures tiltam ja vaig tad samaina visu un brauc pēc tam bēdu nezinot - nav īpaši dārgi. Priekšā priekšējās bukses itkā nedaudz ātrāk izbeidzoties. Neko vairāk nezināšu teikt, FL gan jau vēl dažas īpatnības būs.
"Kā teica mūsu Prezidents ... Laikam no sākuma jāierauj!"
Ecotec ir arī v6 un apzīmejums ecotec neko nepasaka par dzinēju (capitalized ECOTEC, from 'Emissions Control Optimisation TEChnology'). Un līdzīga eļļas patēriņa norma ir arī citiem auto. Tipiskās kaites 2.0 16v un 2.2 ir sadalenes devējs. Ja neesi ar abām kreisajām rokām auto ir samērā elementārs(it sevišķi 2.2 beņža). Hadene es teikšu ka izturīga kopš nopirku auto vienreiz pārvācu tiltus un atkārtoti esmu nomainījis tikai priekšā atsaites un majatņiku, stāvāboli vēl ir oem kniedētie. Personīgi es nepirktu 2.2 omegu, jo patēriņš uz gāzi gandrīz neatšķiras ar 3.0 manuāli