Page 2 of 3

Re: VW PHAETON 3.2 benzīns + gāze vai 3.0 Diesel

Posted: 12 Feb 2013, 12:50
by *Sicram
lm wrote:Tās ir Krievijas cenas un viņas ļoti atšķiras, jo tur ir sava tirgus aizsardzība.
Arī tagadējie Phaetoni tiek likti ar rokām.
Iesaku aizbraukt uz VW centru un visu uzzināt. Es neatceros precīzi, bet cena sākas +/- ko minēju iepriekš. Nevaru atrast epastā to price listu, ko man sūtīja pārdēvējs.
Vienkārši tās cenas var būt top versijām, bet pat tās ir pārspīlētas, nemaz nerunājot par starta cenu bāzes modelim.
tu vw skatijies pirms nopirki evo ?

Re: VW PHAETON 3.2 benzīns + gāze vai 3.0 Diesel

Posted: 12 Feb 2013, 12:52
by lm
*Sicram wrote:
lm wrote:Tās ir Krievijas cenas un viņas ļoti atšķiras, jo tur ir sava tirgus aizsardzība.
Arī tagadējie Phaetoni tiek likti ar rokām.
Iesaku aizbraukt uz VW centru un visu uzzināt. Es neatceros precīzi, bet cena sākas +/- ko minēju iepriekš. Nevaru atrast epastā to price listu, ko man sūtīja pārdēvējs.
Vienkārši tās cenas var būt top versijām, bet pat tās ir pārspīlētas, nemaz nerunājot par starta cenu bāzes modelim.
tu vw skatijies pirms nopirki evo ?
Nē, biju iebraucis pirms pāris mēnešiem apskatīties un izbraukt ar jauno CC, tad arī apskatījos Phaeton piedāvājumus ;)

Re: VW PHAETON 3.2 benzīns + gāze vai 3.0 Diesel

Posted: 12 Feb 2013, 16:23
by mudvayne
Xtyling wrote:
VWmotion neviens neko nevar pastāstīt par Phaeton :reeka: ,tikai to ko es esmu izlasijis un noskatijies youtube.com :reeka:

https://www.youtube.com/watch?v=OA26gc9im1o
VW Phaeton
Ja jau biji salonā tad jā ;), tā cena ir tagadējā modeļa, kuru varis neražo atsevišķā rupnīcā, bet gan VW, un tas nav likts arī ar rokām , tad pasaki man kāda ir cena īsti tur ir ,es atradu ,ka tās cenas ir ASV dollāros manas postētās ;), tātad viss pareizi ;)
Phaeton vēl joprojām ražo(saliek) Drēzdenes manufaktūrā, tur ekskurijā var aizbraukt un palūrēt kā šos ražo

Re: VW PHAETON 3.2 benzīns + gāze vai 3.0 Diesel

Posted: 13 Feb 2013, 01:48
by Smirnoff
Neko nezinu par 3.2 vai 3.0d versiju uzturēšanas izmaksām.
5.0 izmaksas ir kosmoss :)
Ja Tevi uztrauc izmaksas un gāze, tad es padomātu labi...

Jelkāda veida remonti, principā, tikai VW centrā vai Auto Īle.
Nekādi citi servisi neko nopietnu palīdzēt nevarēs un negribēs. Tāpat arī, nez vai vajag vispār riskēt. Autiņš diezgan maz izplatīts, diezgan sarežģīts un piepičkāts ar visu ko. Neviens tā īsti par viņiem neko nezin, un var nejauši kaut ko aiz nezināšanas vienkārši sačakarēt.... :( Tādā ziņā ar A8 būs nedaudz vienkāršāk.
Detaļas phaetonam nesader ar pasātu. Detaļas sader ar Bentley Continental... ;) Bremžu diskus var likt no Audi A8, vismaz V10niekam, izmērs nedaudz mazāks, bet der. Kaut kas ap 100+ Ls ekonomija.

Ar 5.0 braucu kādus gadus 4, +/-. Ieguldīts ir ap 10k Ls.
Rēķinies, ka remonti sākas no 500Ls. Normāla prakse, kad par neko īpašu iegriežas četrciparu skaitļi.

Detaļu uz vietas praktiski nav. Viss jāpasūta. Paveicas, ja ir zviedrijā, tad pāris dienās piegādā. Ja vācijā - tad pāris nedēļas.
Es neteiktu, ka autiņš baigi lūzt un nav uzticams, bet nu tomēr... Nav jau jauns un jāparemontē ik pa laikam šis tas ir.

Lielajiem motoriem mīnuss ir tas, ka pie katras otrās šaizes ir jāceļ ārā motors. Šobrīd mans atkal ir ar izņemtu motoru - hisdrosūkņa maiņa. Motora izcelšana/iecelšana 600Ls. Hidrosūknis biku zem 400Ls, vēl šādi-tādi sīkumi pie reizes, ap 2kLs atkal saskries. :(

Kā jau te minēts - esmu iegādājies bmw e60, lai būtu ar ko braukt... Biju nelielā šokā, ka varu savest visu auto kārtībā par praktiski velti, salīdzinot ar Phaeton... Amortizatori - par velti! Bremžu trubiņas - par velti! Parking sensori - par velti! u.t.t. :)
Ja ir remonts, tad tas ir ilgi (detaļu neesamība uz vietas, servismeistaru aizņemtība, slinkums, reizēm - nezināšana). Ar to ir jārēķinās.
Lai vai ko, man ir piedāvāts gan pārdot, gan mainīties - nē. Patīk un viss. Kaifīgs auto.
Mans personīgais uzskats, šis autiņš ir jāņem ar lielo motoru, tad ir īstais kaifs. :D Ja skatītos tagad fajiku, tad tikai W12 6.0, četrvietīgu. ;)

No ekstrām, kas bieži mēdz nebūt - komforta salons, keyless go. Pievērs uzmanību. ;)
4vietīgie saloni skaitās pačotna. Bet mazajiem motoriem praktiski nav sastopami, nezinu, ja vispār ir.

Nezinu par mazajiem motoriem, bet, ja skatīsies 5.0, tad varu nokomentēt vairāk, kam pievērst uzmanību.

Ļoti, ļoti labs forums:
http://forums.vwvortex.com/forumdisplay.php?112-Phaeton

Re: VW PHAETON 3.2 benzīns + gāze vai 3.0 Diesel

Posted: 13 Feb 2013, 02:17
by Andis
Jābūt vai nu bagātam vai ķertam lai pirktu Phaetonu!

Re: VW PHAETON 3.2 benzīns + gāze vai 3.0 Diesel

Posted: 13 Feb 2013, 10:35
by Archuks
Manuprāt, nedaudz pārspīlēti par to, ka var remontēt tikai pie dīlera. Protams, kaktu kantoros to nevajag darīt, bet, ja ir normāli meistari, tad var taisīt arī citur (vēlams pie paziņām, draugiem) :hvz: Un, protams, ka uzturēšana ir kosmoss, ja taisa tikai pie dīlera :) Un mazajiem dzinējiem tās izmaksas noteikti ir ievērojami mazākas.

Re: VW PHAETON 3.2 benzīns + gāze vai 3.0 Diesel

Posted: 13 Feb 2013, 11:14
by Smirnoff
Protams, ka var mēģināt remontēties citos servisos. Bet, līdz ko būs kāds specifiskāks remonts, tā nav variantu.
Jā, noteikti, ka mazajiem motoriem izmaksas ir mazākas. Tas saprotami. Runāju tik par 5.0, bet ieskatam derēs.

Bagāts neesmu, bet ķerts gan! :emo:

Re: VW PHAETON 3.2 benzīns + gāze vai 3.0 Diesel

Posted: 13 Feb 2013, 11:18
by jonixins
Ja runājam par autora dilemu, 3.0tdi būs viennozīmīgi labāka izvēle.
Phaeton kuzavā tas skaitās mazmotors, līdz ar to cieš aprīkojums, tomēr dzinējs ir labs un jau standartā dinamisks.
Dzinējam ir savas slimības, kā jau visiem līdzīgas paaudzes top dzinējiem. Galvenais, ir jāseko līdzi sprauslām, pārējais jau samērā viegli risinās.

Re: VW PHAETON 3.2 benzīns + gāze vai 3.0 Diesel

Posted: 13 Feb 2013, 13:48
by jonixins
Un es arī varu sačipot. Labāk!
Pieredze un klienti man tomēr ir daudz vairāk.

Re: VW PHAETON 3.2 benzīns + gāze vai 3.0 Diesel

Posted: 14 Feb 2013, 10:30
by Xtyling
Smirnoff wrote:Neko nezinu par 3.2 vai 3.0d versiju uzturēšanas izmaksām.
5.0 izmaksas ir kosmoss :)
Ja Tevi uztrauc izmaksas un gāze, tad es padomātu labi...

Jelkāda veida remonti, principā, tikai VW centrā vai Auto Īle.
Nekādi citi servisi neko nopietnu palīdzēt nevarēs un negribēs. Tāpat arī, nez vai vajag vispār riskēt. Autiņš diezgan maz izplatīts, diezgan sarežģīts un piepičkāts ar visu ko. Neviens tā īsti par viņiem neko nezin, un var nejauši kaut ko aiz nezināšanas vienkārši sačakarēt.... :( Tādā ziņā ar A8 būs nedaudz vienkāršāk.
Detaļas phaetonam nesader ar pasātu. Detaļas sader ar Bentley Continental... ;) Bremžu diskus var likt no Audi A8, vismaz V10niekam, izmērs nedaudz mazāks, bet der. Kaut kas ap 100+ Ls ekonomija.

Ar 5.0 braucu kādus gadus 4, +/-. Ieguldīts ir ap 10k Ls.
Rēķinies, ka remonti sākas no 500Ls. Normāla prakse, kad par neko īpašu iegriežas četrciparu skaitļi.

Detaļu uz vietas praktiski nav. Viss jāpasūta. Paveicas, ja ir zviedrijā, tad pāris dienās piegādā. Ja vācijā - tad pāris nedēļas.
Es neteiktu, ka autiņš baigi lūzt un nav uzticams, bet nu tomēr... Nav jau jauns un jāparemontē ik pa laikam šis tas ir.

Lielajiem motoriem mīnuss ir tas, ka pie katras otrās šaizes ir jāceļ ārā motors. Šobrīd mans atkal ir ar izņemtu motoru - hisdrosūkņa maiņa. Motora izcelšana/iecelšana 600Ls. Hidrosūknis biku zem 400Ls, vēl šādi-tādi sīkumi pie reizes, ap 2kLs atkal saskries. :(

Kā jau te minēts - esmu iegādājies bmw e60, lai būtu ar ko braukt... Biju nelielā šokā, ka varu savest visu auto kārtībā par praktiski velti, salīdzinot ar Phaeton... Amortizatori - par velti! Bremžu trubiņas - par velti! Parking sensori - par velti! u.t.t. :)
Ja ir remonts, tad tas ir ilgi (detaļu neesamība uz vietas, servismeistaru aizņemtība, slinkums, reizēm - nezināšana). Ar to ir jārēķinās.
Lai vai ko, man ir piedāvāts gan pārdot, gan mainīties - nē. Patīk un viss. Kaifīgs auto.
Mans personīgais uzskats, šis autiņš ir jāņem ar lielo motoru, tad ir īstais kaifs. :D Ja skatītos tagad fajiku, tad tikai W12 6.0, četrvietīgu. ;)

No ekstrām, kas bieži mēdz nebūt - komforta salons, keyless go. Pievērs uzmanību. ;)
4vietīgie saloni skaitās pačotna. Bet mazajiem motoriem praktiski nav sastopami, nezinu, ja vispār ir.

Nezinu par mazajiem motoriem, bet, ja skatīsies 5.0, tad varu nokomentēt vairāk, kam pievērst uzmanību.

Ļoti, ļoti labs forums:
http://forums.vwvortex.com/forumdisplay.php?112-Phaeton

Pateikšu atklāti tev ,ko es noskaidroju , man radinieks strādā Vācijā BMW auto centrā jau kopš 2001. gada ... , un teica, ka ļoti labi pazīst Phaeton ..., un vācija Minhene bieži sastopams auto, un saka, ka bez problēmām viņu var remontēt kaut vācieša parasta mehāniķa garāžā .. , jo viss mainās tāpat kā standarta autiņam .. , vācu saiti pilini ar detaļām Phaeton .., filturs ar var likt no Passat, nav jasaka, ka Phaeton, tapat kā ar Jaguar X-type prasi visu piekari no Mondeo .. nevis Jaguar 40 % letak ..


Sanāk, ka tu savā Phaeton 5.0 diesel esi iegrābies vai arī dzen uz dileru servisiem, kur pleš naudu !

Phaetonu arī var remontēt bez problēmām parastā servisā,laba meistara garāžā kaut , piekari, amīšus ,filturs, visas standarta detaļas, un izmaksas būs tā vai tā tādas pašas kā dzītu kā piemēru Audi A6 vai Phaetonu ..

Vislielākās šaizes ir ja ar dzineju problēmas vai ar kuzovu .. kā nekā nav parastais kuzovs kā standarta mašīnām .


Es atradu vienu tavu topiku, kur tu postēji 2011. gada ko mainiji, un cik izmaksaja ar darbu .. tur cipari ir kosmoss, tagad to servisā dara ar 50 % atlaidi vismaz ..


Es runāju tagad par 3.2 benzina Phaeton ;) , tā jauda tā vai tā ir pietiekama, ja braukā pa pilsētiņu , 5.0 diesel zinu to, ka ir vieniga pasaule viegla masina, kurai ir ielikts vispar 5.0 diesel motors, un tas ir pinķerīgāks, daudz dargaks eksplutācijā !

Tapēc skatos tikai uz 3.2 benzins tagad vai 3.0 diesel

Re: VW PHAETON 3.2 benzīns + gāze vai 3.0 Diesel

Posted: 14 Feb 2013, 10:35
by Xtyling
Smirnoff wrote:Protams, ka var mēģināt remontēties citos servisos. Bet, līdz ko būs kāds specifiskāks remonts, tā nav variantu.
Jā, noteikti, ka mazajiem motoriem izmaksas ir mazākas. Tas saprotami. Runāju tik par 5.0, bet ieskatam derēs.

Bagāts neesmu, bet ķerts gan! :emo:


Tam es tev piekrītu , bet gribu to auto un viss !!!! :naac: :naac: :naac:

Cerēšu, ka mainīšu tikai to, kas standarta mašīnām jāmaina :drive:

Bet par 10 000 Ls , ko ieliki tas nopietni ?? Un pa cik tad pārdevi, vai atdevi placi un piemaksaji, panemi citu savu e60 ?

Re: VW PHAETON 3.2 benzīns + gāze vai 3.0 Diesel

Posted: 14 Feb 2013, 10:44
by Xtyling
Andis wrote:Jābūt vai nu bagātam vai ķertam lai pirktu Phaetonu!
Bagāts VW nepērk ;), ķerts nav tas īstais vārds , nepatīk tādas mašīnas, kas katram otrajam ir !

Re: VW PHAETON 3.2 benzīns + gāze vai 3.0 Diesel

Posted: 14 Feb 2013, 10:49
by lm
Nesalīdzini Vāciju ar Latviju, te kurš katrs serviss Tev Phaetonu neremontēs.

Re: VW PHAETON 3.2 benzīns + gāze vai 3.0 Diesel

Posted: 14 Feb 2013, 10:52
by Xtyling
lm wrote:Nesalīdzini Vāciju ar Latviju, te kurš katrs serviss Tev Phaetonu neremontēs.

Vismaz mana rajona remontēs !

Re: VW PHAETON 3.2 benzīns + gāze vai 3.0 Diesel

Posted: 14 Feb 2013, 10:55
by Xtyling
Xtyling wrote:
Smirnoff wrote:Protams, ka var mēģināt remontēties citos servisos. Bet, līdz ko būs kāds specifiskāks remonts, tā nav variantu.
Jā, noteikti, ka mazajiem motoriem izmaksas ir mazākas. Tas saprotami. Runāju tik par 5.0, bet ieskatam derēs.

Bagāts neesmu, bet ķerts gan! :emo:


Tam es tev piekrītu , bet gribu to auto un viss !!!! :naac: :naac: :naac:

Cerēšu, ka mainīšu tikai to, kas standarta mašīnām jāmaina :drive:

Bet par 10 000 Ls , ko ieliki tas nopietni ?? Un pa cik tad pārdevi, vai atdevi placi un piemaksaji, panemi citu savu e60 ?

E60 simpatisks gan no arienes ,gan no iekšas, gan labs tas 3.0d dzinejs, bet pakalas piediznja nav tas, kas 4x4 , 20 gadu laika esmu x1 pabraucis ar pakalas piedzinu, tas ir ar Omegu, un iesežoties priekšpiedziņā vai quattra ta ir diena pret nakti :rofl: , ipasi izbraucot no mana pagalma vai iesnigušas stajankas :naac:

Labi, ka manam ACTROS ir priekšpiedziņa :D

Re: VW PHAETON 3.2 benzīns + gāze vai 3.0 Diesel

Posted: 14 Feb 2013, 10:56
by Xtyling
Jūda wrote:
Smirnoff wrote:$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
nekad nebiju domājis ka phaetoni ir tik dārgi uzturēšanā

Nu ... domaju, ka v6 3.2 benzins nav , un motors točna nav jaceļ ārā ..

Re: VW PHAETON 3.2 benzīns + gāze vai 3.0 Diesel

Posted: 14 Feb 2013, 11:01
by lm
E60 ir arī xdrive ;)

Re: VW PHAETON 3.2 benzīns + gāze vai 3.0 Diesel

Posted: 14 Feb 2013, 11:08
by Xtyling
lm wrote:E60 ir arī xdrive ;)
off topic
xdrive tas sanak , ka ta elektroniska kontrole piesledzas ?

Re: VW PHAETON 3.2 benzīns + gāze vai 3.0 Diesel

Posted: 14 Feb 2013, 11:15
by lm
Xtyling wrote:
lm wrote:E60 ir arī xdrive ;)
off topic
xdrive tas sanak , ka ta elektroniska kontrole piesledzas ?
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_xDrive

Re: VW PHAETON 3.2 benzīns + gāze vai 3.0 Diesel

Posted: 14 Feb 2013, 11:26
by Rihy
Pieņemu, ka tas 3.0TDI ir tas pats, kas nāk touaregos - tādā gadījumā labs dzinējs. Mums touaregā jau tuvu pie 200k km un nekas kritisks nav mainīts, tik cik regulārās apkopes un viss :cool: