Neko nezinu par 3.2 vai 3.0d versiju uzturēšanas izmaksām.
5.0 izmaksas ir kosmoss
Ja Tevi uztrauc izmaksas un gāze, tad es padomātu labi...
Jelkāda veida remonti, principā, tikai VW centrā vai Auto Īle.
Nekādi citi servisi neko nopietnu palīdzēt nevarēs un negribēs. Tāpat arī, nez vai vajag vispār riskēt. Autiņš diezgan maz izplatīts, diezgan sarežģīts un piepičkāts ar visu ko. Neviens tā īsti par viņiem neko nezin, un var nejauši kaut ko aiz nezināšanas vienkārši sačakarēt....
Tādā ziņā ar A8 būs nedaudz vienkāršāk.
Detaļas phaetonam nesader ar pasātu. Detaļas sader ar Bentley Continental...
Bremžu diskus var likt no Audi A8, vismaz V10niekam, izmērs nedaudz mazāks, bet der. Kaut kas ap 100+ Ls ekonomija.
Ar 5.0 braucu kādus gadus 4, +/-. Ieguldīts ir ap 10k Ls.
Rēķinies, ka remonti sākas no 500Ls. Normāla prakse, kad par neko īpašu iegriežas četrciparu skaitļi.
Detaļu uz vietas praktiski nav. Viss jāpasūta. Paveicas, ja ir zviedrijā, tad pāris dienās piegādā. Ja vācijā - tad pāris nedēļas.
Es neteiktu, ka autiņš baigi lūzt un nav uzticams, bet nu tomēr... Nav jau jauns un jāparemontē ik pa laikam šis tas ir.
Lielajiem motoriem mīnuss ir tas, ka pie katras otrās šaizes ir jāceļ ārā motors. Šobrīd mans atkal ir ar izņemtu motoru - hisdrosūkņa maiņa. Motora izcelšana/iecelšana 600Ls. Hidrosūknis biku zem 400Ls, vēl šādi-tādi sīkumi pie reizes, ap 2kLs atkal saskries.
Kā jau te minēts - esmu iegādājies bmw e60, lai būtu ar ko braukt... Biju nelielā šokā, ka varu savest visu auto kārtībā par praktiski velti, salīdzinot ar Phaeton... Amortizatori - par velti! Bremžu trubiņas - par velti! Parking sensori - par velti! u.t.t.
Ja ir remonts, tad tas ir ilgi (detaļu neesamība uz vietas, servismeistaru aizņemtība, slinkums, reizēm - nezināšana). Ar to ir jārēķinās.
Lai vai ko, man ir piedāvāts gan pārdot, gan mainīties - nē. Patīk un viss. Kaifīgs auto.
Mans personīgais uzskats, šis autiņš ir jāņem ar lielo motoru, tad ir īstais kaifs.
Ja skatītos tagad fajiku, tad tikai W12 6.0, četrvietīgu.
No ekstrām, kas bieži mēdz nebūt - komforta salons, keyless go. Pievērs uzmanību.
4vietīgie saloni skaitās pačotna. Bet mazajiem motoriem praktiski nav sastopami, nezinu, ja vispār ir.
Nezinu par mazajiem motoriem, bet, ja skatīsies 5.0, tad varu nokomentēt vairāk, kam pievērst uzmanību.
Ļoti, ļoti labs forums:
http://forums.vwvortex.com/forumdisplay.php?112-Phaeton