Informacija par Audi 200
Moderator: Bastard
Informacija par Audi 200
Draugs nopirka audi 200. It ka tas ir modelis ar 165 zs motoru.
Interese vajas vietas, uz ko vairak pieverst uzmanibu ( motors, pilnpiedzinja, elektriba)
Auto vel nebija servisa, brauksim rit bet pagaidam sekojoshas problemas.
- kad braucu pa kreisi no pakaljas ir kaut kadi sitieni ( tas nevar but saistits ar pilnpiedzinju, diffferencialu?)
- kad iesledze pagriezienu mirgo panelis tur dazhadi.
- kaut ka liekas ka stures pastiprinatajs darbojas ne uz visu speku, var but man ari ta liekas nu bet domaju ka vinjam vajadzetu viglak darboties.
vispar interese visada informacija par sho modeli!!!
motrtelpa. ( kur apskatit kodu? )
Interese vajas vietas, uz ko vairak pieverst uzmanibu ( motors, pilnpiedzinja, elektriba)
Auto vel nebija servisa, brauksim rit bet pagaidam sekojoshas problemas.
- kad braucu pa kreisi no pakaljas ir kaut kadi sitieni ( tas nevar but saistits ar pilnpiedzinju, diffferencialu?)
- kad iesledze pagriezienu mirgo panelis tur dazhadi.
- kaut ka liekas ka stures pastiprinatajs darbojas ne uz visu speku, var but man ari ta liekas nu bet domaju ka vinjam vajadzetu viglak darboties.
vispar interese visada informacija par sho modeli!!!
motrtelpa. ( kur apskatit kodu? )
-
- Audi 80 Quattro
- Posts: 665
- Joined: 11 Jan 2006, 23:17
- Location: Talsi
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Informacija par Audi 200
ja quattro un turbo , tad ir ok
kodi ir uz grabazhnieka uzliimes , vai kkur uz bloka bija
tas kas sitas nevareetu buut beigts amartiņs , vai kaada bukse ??? ar diffu nevajadzeetu nekaadam taadam buut !!!
kodi ir uz grabazhnieka uzliimes , vai kkur uz bloka bija
tas kas sitas nevareetu buut beigts amartiņs , vai kaada bukse ??? ar diffu nevajadzeetu nekaadam taadam buut !!!
Spoiler
Show
... Bija laiks kad mans sencītis ( brauc uz smagajiem) bija traks ar smagotuningu , tāpēc pieregojās šeit !!! Viņš jau kopš 2008.gada beigām neizmanto šo portālu , tāpēc es , lai nebūtu jāveido jauns Logins , izmantoju viņa Loginu !!! Kādam kas iebilstams ??? raksti eatshit@gofuc*yourself.pn
Re: Informacija par Audi 200
Tomel_q wrote:ja quattro un turbo , tad ir ok
kodi ir uz grabazhnieka uzliimes , vai kkur uz bloka bija
tas kas sitas nevareetu buut beigts amartiņs , vai kaada bukse ??? ar diffu nevajadzeetu nekaadam taadam buut !!!
ja turbo, quattro.
Bijam uz stenda.....viens amortinsh jau nav labs....tas ir labais pakalejais, tris amortini ir labi.
Re: Informacija par Audi 200
sim ir MC motors 165zs , par to mirgosanu jaskatas vadi vai nu nekontaks vai tieshi otradi
vajas vietas ? nu sitieni no reduktora , patik sad tad nomirt kadam motora dacikam , elektriskiem logiem vajadzetu vismaz reizi pusgada veikt profilaksi iztirit kontaktus saeljot troses , principaa auto loti izturiigs ja netiek dzits pa kartupelju laukiem un nebruc lidz kads hadenes elements atdalas no auto
vajas vietas ? nu sitieni no reduktora , patik sad tad nomirt kadam motora dacikam , elektriskiem logiem vajadzetu vismaz reizi pusgada veikt profilaksi iztirit kontaktus saeljot troses , principaa auto loti izturiigs ja netiek dzits pa kartupelju laukiem un nebruc lidz kads hadenes elements atdalas no auto
v 70 2.5 TDI
Re: Informacija par Audi 200
EDX wrote:Par sitieniem no aizmugures - varētu būt, ka diffs sabloķēts
vot tur izskatas ta kad griezhu piemeram uz 90 gradu pagriezienu tad kaut kadi sitieni nak no aizmugures :neka:
un tur salona ir poga DIFF..ka vinju vajag turet? ...iespiestu un kad uz tada monitora zalja lapinja pie aizmugureja reduktora spied, vai nu izslegtu turet to pogu???
Re: Informacija par Audi 200
Vājās vietas, kam pievērst uzmanību? da visam pēc kārtas tas tač ir aptuveni 20 gadus vecs auto. Piekare - vienreiz samainīsi visu kas maināms, un tad par viņu uz ilgu laiku varēsi aizmirst. vissvairāk galvassāpju parasti sagādā elektrība, vecums vai ziniet, uz viņu labi neiedarbojas - drošāk līdzi vadāt kādu rullīti izolenes, ar ko izlīdzēties krīzes situācijāSmaLL wrote:Draugs nopirka audi 200. It ka tas ir modelis ar 165 zs motoru.
Interese vajas vietas, uz ko vairak pieverst uzmanibu ( motors, pilnpiedzinja, elektriba)
Auto vel nebija servisa, brauksim rit bet pagaidam sekojoshas problemas.
- kad braucu pa kreisi no pakaljas ir kaut kadi sitieni ( tas nevar but saistits ar pilnpiedzinju, diffferencialu?)
- kad iesledze pagriezienu mirgo panelis tur dazhadi.
- kaut ka liekas ka stures pastiprinatajs darbojas ne uz visu speku, var but man ari ta liekas nu bet domaju ka vinjam vajadzetu viglak darboties.
vispar interese visada informacija par sho modeli!!!
motrtelpa. ( kur apskatit kodu? )
motora kods bija uz bloka, vot tagad negribu samelot, vainu starp 2. un 3. cilindru, vai 3. un 4.
Sitieni no pakaljas - kādā ātrumā braucot tas izpaužas? vai visu laiku, neatkarīgi no ātruma?
Par pagriezieniem - panelis mirgo tikai pie pagriezienu ieslēgšanas, vai uz avareikām arī? aizvakar vienam bmw meklējām tādas problēmas iemeslu - izrādījās, ka pie avareiku slēdža skaras divi vadi kopā, tāpēc arī mirgo viss panelis.
Stūres pastiprinātājs - kādā krāsā tā zampa bačoka izskatās? būtu jābūt dzeltenīgai - ja krāsa nenosakāma tad jāmēģina to zampu nomainīt. process: izsūknējam cik var no bačoka ārā, pielejam jauno, pabraucam, atkal sūknējam ārā, pielejam jauno, pabraucam, u.t.t. kamēr jau iekšā ir normālas krāsas šķidrums. Varu piedāvāt STP ražojuma šim procesam piemērotu šļuru 5 Ls - 1litrs.
Visāda informācija par šo modeli - kur gan citur ja ne te http://www.audi-style.lv/forum/index.php?showforum=10, tik "nedaudz" jāparok lai atšķirotu "graudus no pelavām"
Rallijs beidzies - punktu nav...
- spainis666
- Posts: 514
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Informacija par Audi 200
Skaidrs, to es paskatishos.!Zazaaks wrote:
Vājās vietas, kam pievērst uzmanību? da visam pēc kārtas tas tač ir aptuveni 20 gadus vecs auto. Piekare - vienreiz samainīsi visu kas maināms, un tad par viņu uz ilgu laiku varēsi aizmirst. vissvairāk galvassāpju parasti sagādā elektrība, vecums vai ziniet, uz viņu labi neiedarbojas - drošāk līdzi vadāt kādu rullīti izolenes, ar ko izlīdzēties krīzes situācijā
motora kods bija uz bloka, vot tagad negribu samelot, vainu starp 2. un 3. cilindru, vai 3. un 4.
Neliela atruma...piemeram no krustojuma saku braukt pa kreisi tad ir sitieni. Kad parasti braucu nekadu sitienu nav.....var but ari mazliet sitieni ir parsledzot atrumus bet gruti saprast.Zazaaks wrote:Sitieni no pakaljas - kādā ātrumā braucot tas izpaužas? vai visu laiku, neatkarīgi no ātruma?
Kad tuva gaisma ir izsegta tad paneli visas lampinjas darbojas normali....iesledzot tuvo gaismu panelis mirgo .......vajag skatities visus vadus pamazamZazaaks wrote:Par pagriezieniem - panelis mirgo tikai pie pagriezienu ieslēgšanas, vai uz avareikām arī? aizvakar vienam bmw meklējām tādas problēmas iemeslu - izrādījās, ka pie avareiku slēdža skaras divi vadi kopā, tāpēc arī mirgo viss panelis.?
Zazaaks wrote:Stūres pastiprinātājs - kādā krāsā tā zampa bačoka izskatās? būtu jābūt dzeltenīgai - ja krāsa nenosakāma tad jāmēģina to zampu nomainīt. process: izsūknējam cik var no bačoka ārā, pielejam jauno, pabraucam, atkal sūknējam ārā, pielejam jauno, pabraucam, u.t.t. kamēr jau iekšā ir normālas krāsas šķidrums. Varu piedāvāt STP ražojuma šim procesam piemērotu šļuru 5 Ls - 1litrs..?
a kas tas ir zampa?....ja tu doma skidrumu tad vina kaut kada tumshi sarkana krasa tur ir.