Mazda 3
Moderator: Bastard
Mazda 3
Tatad ir doma iegadat gimenei auto. Skatiens pieversas Mazdai 3 1.6i 16v (2004.gada). Nav benzina kapseta, reize pietiekami sprigans, lai uz sosejas bez stresa kadam aizietu garam, patikama komplektacija, patikamas cenas attieciba pret raz. gadu. Bet nejau viss ir tik smuki. Tad kadam ir kadas atsauksmes saskarsme ar jaunajam mazdam? Kasjaki..gluku utt? Busu pateicigs par jebkada veida info.
Re: Mazda 3
Pašam ir 2004. gada mazda6 2.0 benzīns manuālis.
Motors griežās forši, ir salīdzinoši eknomisks. Piekare laba, stingra, vadāmība ļoti laba. +Šo 4 gadu laikā nav bijis neviens ārpusapkopes remonts (tfu tfu tfu).
Par mīnusiem:
-slikta skaņas izolācija, un domāju ka 3. arī ir tas pats.
-apdares materiāli ta soso, viegli skrāpējās un dilst.
-rūūūsa! visu laiku viss bija ok, bet šoziem izlīda diezgan daudz rūsas pleķi. bet nu tjipa esot garantija 12 gadi virbūvei pret rūsēšanu, tā kā dzīšu krāsot kad beigsies slapjums uz ielām..
Kopumā auto iesaku, ja nav vēlmes/līdzekļu/vajadzības iegādāties kko no BMW/Audi/VW ražojumiem.
Un ja nav nekādu ambīciju uz zīmolu/piedziņu, bet vajag gana praktisku un saprātīgi maksājošu ikdienas auto, tad iesaku!
Motors griežās forši, ir salīdzinoši eknomisks. Piekare laba, stingra, vadāmība ļoti laba. +Šo 4 gadu laikā nav bijis neviens ārpusapkopes remonts (tfu tfu tfu).
Par mīnusiem:
-slikta skaņas izolācija, un domāju ka 3. arī ir tas pats.
-apdares materiāli ta soso, viegli skrāpējās un dilst.
-rūūūsa! visu laiku viss bija ok, bet šoziem izlīda diezgan daudz rūsas pleķi. bet nu tjipa esot garantija 12 gadi virbūvei pret rūsēšanu, tā kā dzīšu krāsot kad beigsies slapjums uz ielām..
Kopumā auto iesaku, ja nav vēlmes/līdzekļu/vajadzības iegādāties kko no BMW/Audi/VW ražojumiem.
Un ja nav nekādu ambīciju uz zīmolu/piedziņu, bet vajag gana praktisku un saprātīgi maksājošu ikdienas auto, tad iesaku!
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Mazda 3
Kur akmeņi sitas! Un garantija ir uz caurrūsēšanu nevis rūsu!
Pareiz teica par izolāciju japānis kā jau spainis!
Pareiz teica par izolāciju japānis kā jau spainis!
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
Re: Mazda 3
Pats arī braukāju ikdienā ar 6 2.0 manuāli, 2003.g. Kā jau Ch. teica motors griežas labi, un skaņa salonā, manuprāt, ir ļoti patīkama, man jau patīk tas sportiskais tonītis, kad virs 4k apgriezieniem aiziet. Par ekonomiskumu nezinu, ir jau redzēti arī ekonomiskāki auto - pilsētā ap 12-13l aiziet. Nu ja galīgi ekobraukšanu piekopj, tad var ap 10-11l dabūt.
Piekare laba, stingra, bet nav ļoti cieta (stāv 15' diski), salīdzinot ar senču outlander 07' (18 'diski) ir pat mīksta
Par apdares materiāliem īpaši nesūdzos, pagaidām nekas negrab (17 000km), rūsu arī nemana.
Švakākā vieta - jau sen aprunātā skaņas izolācija, tā tiešām ir ļoti sūdīga. Kad brauc pa grunteni ~80 skaņa jau sāk palikt ļoti neomulīga un traucējoša.
Piekare laba, stingra, bet nav ļoti cieta (stāv 15' diski), salīdzinot ar senču outlander 07' (18 'diski) ir pat mīksta
Par apdares materiāliem īpaši nesūdzos, pagaidām nekas negrab (17 000km), rūsu arī nemana.
Švakākā vieta - jau sen aprunātā skaņas izolācija, tā tiešām ir ļoti sūdīga. Kad brauc pa grunteni ~80 skaņa jau sāk palikt ļoti neomulīga un traucējoša.
Mazda 6 03' 2.0
Re: Mazda 3
Nu hvz, man jau arī liekas, ka loģiski vajadzētu būt uz caurrūsēšanu, bet vairāki paziņas ir teikuši, ka viņiem visu pa smuko novāca. :neka:laurisko wrote:Kur akmeņi sitas! Un garantija ir uz caurrūsēšanu nevis rūsu!
Pareiz teica par izolāciju japānis kā jau spainis!
Ar savvy'u mums jau vienreiz panesās sarunas par degvielas patēriņu. Bet savvy, tu to domā kā momentāno patēriņu, jeb vidējo ko rāda kompis? es piemēram citreiz braucot pa pilsētu uzlieku restartu vidējam un man braucot iekļaujoties satiksmē rāda ne vairāk kā 9.2l/100km. :neka: 12-15 toch rāda tikai tad, kad konstanti no katra krusta dod iekšās. Bet nu pofig, interesē autoram tāpat cits motors.
par piekari +1 savvy'am- arī ar 18'' diskiem neliekās nemaz tik cieta, drīzāk patīkami stingra un neļurinās kā kkādam francūzim!
Un debīlākais tas, ka grubulis ir uzmeties arī 1 vietā, kas nav riska zona - uz priekšējā spārna, tiešī pie bampera, bet auto purns nav ticis sists.
Nu hvz, ja nevajag stilot pacaniem un, ja neņem vērā auto īpatnības, kas piemīt visiem japāņiem (skaņas izolācija un rūsa) auto ir ļooooti labs!
Sodit slidgultnus uz spiediena
- Focus
- bez Jumta
- Posts: 4255
- Joined: 10 Jun 2004, 23:55
- Location: Darbnīca
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Mazda 3
ruusee tapeec ka LV mazda diileris nopisa kapeiku un ieveda LV mazdas kas domaatas Āzijas un Āfrikas tirgum un bija leetakas, bet taam nav tik labas (lasiit - nav vispaar) antikorozijas apstraades.
Fleksētai atsperei vijumus neskaita...
Re: Mazda 3
Focus wrote:ruusee tapeec ka LV mazda diileris nopisa kapeiku un ieveda LV mazdas kas domaatas Āzijas un Āfrikas tirgum un bija leetakas, bet taam nav tik labas (lasiit - nav vispaar) antikorozijas apstraades.
Mjā, tā arī varētu būt. Aprīkojums arī netiek piedāvāts tāds kā piedāvā eiropā. t.i. netiek piedāvāti miglinieki un navi..
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Mazda 3
Manai mammai ir Mazda 3. Par to naudu un aprīkojumu neko labāku nevar dabūt. Mašīna nav slikta, bet man tomēr mans 11 gadus vecais e46 patīk labāk. Tā mazda ir ražota 2006. gadā un pašlaik ir nobraukti aptuveni 35k km. Aprīkojums: el logi, spoguļi ,klima, miglas, r16 lietie diski... kā saka nasing spešel. Ar savu 1,6 l motoriņu viņa ir diezgam dinamiska, bet tomēr ir par vāju, lai apdzītu kādu fūri. Līkumos ir sajūta, ka apgāzīsies uz sāniem. Salonā izmantotie materiāli ir kvalitatīvi un nesmird, toties grab. Skaņas izolācija ir pilnīgā tirsā: nemotoru nedzird nemaz, toties riteņu skaņa liek ausīm aizkrist. Iebūvētā audio sistēmai ir izdalāmi 2 režīmi: skaņa ir baudāma, bet klusāka par riteņu skaņu un drausmīgas kvalitātes skaņa, bet vismaz dzirdama. Feisliftotajiem modeļiem esot uzlabota skaņas izolācija. Mani loti tracina tas, ka apavu zole ķerās aiz viduskonsoles plasmasām. Ir bijuši vairāki gadījumi, kad ir pedālis grīdā, bet kāja aizķērusies aiz plastmasām un to nevar noņemt no pedāļa. Pa šo laiku mašīna ir pievīlusi tikai 1 reizi, tai saplīsa sajūga cilindrītis un iztecēja viss bremžu šķidrums. Ir jauka sajūta brauciena laikā, ka nestrādā ne sajūgs ne bremzes
Katrā ziņā es izvēlētos kādu citu mašīnu :šura_bembists:
Katrā ziņā es izvēlētos kādu citu mašīnu :šura_bembists:
Re: Mazda 3
ir palietots tas 1.6 16v un nu nepatika man tas dzinejs ieks ta auto... ikdiena lietojot redzeju tur pateina ciparus 12-15l, man palaimejas ka tas bija darba auto! salona grabona ir paliela un veja troksnis ari izteikts! ja perc mekle ar kautkadu lielaku dzineju jo ta bundza tomer smaga un ekonomiskaks bus kautkads 1.8 - 2.0 toc!
un vispar man a6 97 gada krietni labak patik - gaitu un komfortu nesalidzinat! :shura audists:
un vispar man a6 97 gada krietni labak patik - gaitu un komfortu nesalidzinat! :shura audists:
Nepatīk mans avatars? ir risinājums 5ls un nomainīšu uz jums tīkamu PM
- Archuks
- BMW
- Posts: 12868
- Joined: 13 Sep 2004, 20:30
- Location: Centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mazda 3
es nesaprotu kā jūs braucat, ja Jums ar 1.6 vai 2.0 R4 mazdas motoriem ir 12-15 litru patēriņš ģimenē bija Mazda 6 2.0 un sencim patēriņš, iekļaujoties normāli satiksmē, vidējais pilsēta/šoseja (50/50) bija 8.5 litri :neka: nezinu KĀ ir jābrauc, lai tādus patēriņus dabūtu
EVO X SST / RACE CAR INCOMING
Re: Mazda 3
Archuks wrote:es nesaprotu kā jūs braucat, ja Jums ar 1.6 vai 2.0 R4 mazdas motoriem ir 12-15 litru patēriņš ģimenē bija Mazda 6 2.0 un sencim patēriņš, iekļaujoties normāli satiksmē, vidējais pilsēta/šoseja (50/50) bija 8.5 litri :neka: nezinu KĀ ir jābrauc, lai tādus patēriņus dabūtu
+1
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Mazda 3
+100Ch. wrote:Archuks wrote:es nesaprotu kā jūs braucat, ja Jums ar 1.6 vai 2.0 R4 mazdas motoriem ir 12-15 litru patēriņš ģimenē bija Mazda 6 2.0 un sencim patēriņš, iekļaujoties normāli satiksmē, vidējais pilsēta/šoseja (50/50) bija 8.5 litri :neka: nezinu KĀ ir jābrauc, lai tādus patēriņus dabūtu
+1
Bet nu labi, tas manis minētais 12l ir 100% pilsēta, vakar sencis brauca kkādus 250km pa šoseju, tur ap 7 l gāja. Šodien, kad braucu redzēju kompī vēl nebijušu ciparu - 8.3 vidējo.
Mazda 6 03' 2.0
Re: Mazda 3
TopGear wrote:"It’s a small Mazda hatch that… er no, that’s pretty much it"
The Mazda3 is a practical hatch that never really manages to inspire, despite being fairly well-equipped and reasonably cheap. Transport rather than excitement.
Comfort
Average-to-good comfort levels and there's plenty of space for four, but the 1.4-litre petrol struggles on the motorway. Go for a bigger engine if you have long distances to do.
Performance
Three petrol engines and one diesel mill. The 1.4 petrol has 83bhp and is frankly slow. The larger 1.6 and 2.0-litre petrols are much better (104bhp and 148bhp respectively), with the 2.0-litre hitting 62mph in 9.5 seconds and 126mph. The 1.6-litre turbodiesel makes 108bhp, gets to 62mph in 11.5 seconds and has a top speed of 113mph, but feels brawny enough in the mid-range.
Cool
Plastic shopping bags are not cool. Useful in their own way, but not cool. The Mazda3 is the car equivalent of a plastic shopping bag.
Quality
Mazda has a decent reputation for sturdy build quality (just look at the newest 6) and the 3 is no different. Proper quality plastics on the inside, millimetric panel gaps, a solid all-round feeling. Engines and transmissions are generally reliable and strong. No worries here.
Handling
Nicely damped for a comfortable ride, but the trade-off is that the 3 isn't the last word in corner-carving. Probably more than enough for the people destined to buy it though.
Practicality
As practical as any mid-size five-door hatch in the Ford Focus vein. The boot is OK at 300litres, but not huge, but if you utilise the 60/40 split rear seats you can create a flat floor and double the carrying volume. Access is good all round and if you can't park a hatchback, you should move somewhere with better public transport. Like Holland.
Ir tikai divu veidu cilvēki - tādi, kuriem es patīku, un tādi, kuri var iet dirst.